***منـ و تـنـهـایی***
I&U


همیشه نوشتن بیوگرافی
برام سخت بوده،
وقتی میخوام  یک سطر
از خودم بنویسم انگار که
قراره از همه دنیا بنویسم ،
اما همیشه اعتقاد دارم که
بیوگرافی من همین خود خودم
است که میبینید.
از گذشته تا به حال و شاید آینده!
از بچگی بزرگ شدم. .متولد 19 فروردین.

اما در چند خط:
همه آدمارو دوست دارم،
جدا از هر رنگ و نژاد و مذهب و دین .


به نظر من زندگی با تمام ناملایماتش
اونقدر زیباست که میشه دوستش داشت
به عبارتی خوبی با وجود
بدیه که معنا پیدا میکنه .

بگذریم ...
خلاصه اینجا  ؛
جایی برای گفتن آرزو ها ؛
دردها ؛ اشک ها و لبخند هام ؛
اینجا برا من حکم همون چاه رو داره برا...
اینجا همدم تنهایی منه ؛
اینجا مثل دفتر خاطراته برام



نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت22:08---2 آذر 1393
سلام لینکتون کردم
لطفا شما هم منو لینک کنین
عنوان دلنوشته های من
ادرس ebrahim4369.loxblog.com


علی
ساعت9:36---30 آبان 1393
مررررررررر30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ❤ادامه مطلب❤

✿✿ پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:,

ساعت 23:31 توسط ✘آرزو✘: