***منـ و تـنـهـایی***
I&U

شب ازدواجشه ای دل عذاداری کن

من دارم میترکم خدا خودت کاری کن

که جلو چشم همه نگیره بوسه از لبش

می بینی؟ امشب فرشته ها لباس عروس تنت میکنن

نپرس فرشته من کجاست

جز فرشته مرگم کسی پیشم نیست

امشب عروسیشه خدا منو دعوت کرده

خوش خیالم میگم بر میگرده

خدا بسم نیست دارم می میرم

عشقمو تو لباس عروس میبینم

گفتم هستم تکیت به پشتم باشه

جونمو میخواستی میگفتم باشه

حدس بزن کادو چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه تیغ و یه رگ که مستقیم میگذره از رگ من

وقتی میپرسه وکیلم؟؟؟

بلند بگو بله دلم آتیش میگیره و این تازه اولشه

حالا که قراره تو باشی مرد و همسرش

آتیشت میزنم یه تار مو کم بشه از سرش

ببین حالمو چقدر داغونم

نفس من بود اون که بهش میگی خانمم

نمیگذرم ازت بله رو داری میگی ولی دل نمیکنم ازت

بله رو بگو رگ ها منتظر تیغه

فقط یه سوال که روانمو خراب کرده

جون عشقت کی مارو از هم جدا کرده؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

دخترمهر
ساعت21:53---19 دی 1393
عشق من رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت آمریکا
به منم سر بزن


هومنirani0913
ساعت20:30---16 دی 1393
اخه مگه دخترام عاشق میشن

هومنirani0913
ساعت18:57---15 دی 1393
سلام گلدان چت درس شد تشریف بیارید

امیر
ساعت14:18---10 دی 1393
سلام ارزوووووو
تو رو خدا اینقد نا امید نباش
ولی مطالبت قشنگه
وبتم خوشگل شده
فقط معنای متنی که نوشتی هیچ قشنگ نیست
کسی که تو رو نخواد تو هم بیخیالش شو...
اینه رسم زندگیه دنیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ❤ادامه مطلب❤

✿✿ چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:,

ساعت 13:52 توسط ✘آرزو✘: