***منـ و تـنـهـایی***
I&U

بعضے حرفا رو نمیشہ گُفـت ، بآید خـورد .. !

ولے بعضے حرفا رو ، نہ می شہ گفت ، نہ میشہ خورد .. !

می مونہ ســر دل !میشہ دل تـــنـــگ !میشہ بــــــغــــض !میشہ ســڪـــوت !

میشہ همون وقتے ڪـہ خودتم نمیدونے چـہ مَرگِـتـہ!!



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت0:35---8 آذر 1393
برو وبم نظر بده بفهمم هنوز هستی
منتظرتم ها


termeh
ساعت0:07---7 آذر 1393
گلم عالیهههههههههههههه
راستی لینکت کردم خاسی لینکم کن


elham
ساعت15:13---3 آذر 1393
♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜

مـــات شــدم از رفـتنت هیــچ مـیز شطرنجے هـم ﬤر مــیان نـــبـوﬤ !

ایـن وســط فــقط یـک ﬤل بـــود ...

ڪه دیگــر نـیست

به منم سر بزن
پاسخ:چشم حتما عزیزم


Matine
ساعت20:52---2 آذر 1393
سلااااااام آجی جونم؟
خووووبی؟؟؟
راستی من دارم میرم اصفهان پیش....فقط خواستم بهت خبر بدم اونوقت نگی آجی ما بیمعرفته
دوووووست دارم بووووووس فداااااات
باشه اجی خوش بگذره فقط مواظب خودت باش. منم دوست دارم بووووووس


امین
ساعت20:47---2 آذر 1393
آرزو جووووون وب خیییلی قشنگی داری نوشته هاتم مثه خودت دوست داشتنین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ❤ادامه مطلب❤

✿✿ جمعه 30 آبان 1393برچسب:,

ساعت 9:39 توسط ✘آرزو✘: