***منـ و تـنـهـایی***
I&U

امروز ازهمیشه تنهاترمــــــــــ

صدای عقربه های ساعتــــــــــــــــ

همدم لحظه های تنهـاییم می شـــــــــــــود

هنوز هم در انتهای ذهن شلوغمـــــــــــــــــــــــ

به بن بست خاطرات می رسمـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ذهن من پر از خاطرات باران خورده استـــــــــــــــــــــــــ

بوی نم خورده خاطراتمـــــــــــــــ

فضای اتاق را پر میکــنـــــــــــــــــــد

حالا من ماندم و خاطرات تنهــــــــــــــــایی



نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت16:29---22 اسفند 1393
ارزو جان مطالبت خیلی زیبان.ولی کمی طولانی هستن.لطفا کوتاه تر بنویس.مرسی

روشنا
ساعت20:31---6 آذر 1393
ارزو جون من از موضوع وبت خیلی خوشم میادش.و درضمن وبتم خوشگله

behnam
ساعت18:13---5 آذر 1393

بلد نیستم حرف دلم را نگویم


حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت


بلد نیستم نخندم وقتی باتوم


حتی اخم کنم وقتی ناراحتم


من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ❤ادامه مطلب❤

✿✿ چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:,

ساعت 17:54 توسط ✘آرزو✘: