***منـ و تـنـهـایی***
I&U

سلامـ عشقمـ خوبی؟؟؟

مرسی از اینکه اومدی دیدنمـ.

عشقمـ قول بده زود به زود بیای دیدنمـ باشه؟؟؟

وایسا ببینمـ چرا چشمات خیس شده؟

داری گریه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو چند وقتی که باهمـ بودیمـ گریت رو ندیده بودمـ.

عشقمـ نکنه دلت واسه من تنگ شده؟؟؟

راستش منمـ خیییییلی دلمـ واست تنگ شده...

چرا داری گریه میکنی بس کن دیگه...

اگه واسه کمـ محلی هات،اگه واسه بد حرف زدنات،اگه واسه بی مرامی هات داری گریه میکنی گریه نکن

من قبل مرگمـ بخشیدمت ولی هرچی زنگ زدمـ بهت تو جواب ندادی و گوشیتو خاموش کردی...

راستی سنگ قبرمـ قشنگه؟؟؟؟؟

دستت رو بکش رو سنگ قبرمـ تا آرومـ شمـ...

...عشقمـ من خیلی وقته تورو بخشیدمـ...



نظرات شما عزیزان:

هومنirani0913
ساعت18:25---18 آذر 1393
سلام اجی خیلی وبه زیبایی داری
پاسخ:مر30 داداشی ممنون


امیر
ساعت17:44---18 آذر 1393


ارزو خیلی مطلبت درد ناک بود
ببخش سلام یادم رفت
مطلبت بد جوری به دلم نشست و دلمو سوزوند
پاسخ:سلام عزیزم آخی عزیزم من مطلبام این روزا همش غمگینه دیگه خودتون ببخشید


mohammad reza
ساعت14:55---18 آذر 1393
سلام خیلی وبلاگ خوبی داری
پاسخ:مر30 عزیزم لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ❤ادامه مطلب❤

✿✿ سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

ساعت 14:34 توسط ✘آرزو✘: