***منـ و تـنـهـایی***
I&U

خدایاخسته ام ... از این زندگی ... از این دنیای به ظاهر زیبا ...

 

از این مردم که به ظاهر صادق و با وفا ...

 

خسته ام ... از دوری ...از درد انتظار از این بیماری نا علاج خسته ام

 

از این همه دروغ و نیرنگ خسته ام ...

آری پروردگارم از این دنیا خسته ام از آدم هایش

از دروغ هایش از نیرنگ هایش خسته ام ...

پس کو صداقت و محبت چرا اندکی محبت در میان دل مردم نیست چرا قطره ای از

عشق در چشمان بنده هایت نیست همش دروغ پیدا است همش نیرنگ پیدا است ...

دیگر دست محبتی در میان مردم نیست

دیگر عشقی پاک و مقدس در میان مردم نیست سفره ی دل مردم همش دروغ

است ... به ظاهر پاک و صادقانه است ... ای خدایم ای معبودم خسته ام ... کو

زندگی پاک و مقدسانه ... کو دست عشق و محبت ... کو سفره ی وفا و

صداقت ...همه رفته اند و نیرنگ مانده است من خسته ام ...از این همه

بی وفایی ...از این همه درد انتظار ...از این همه حسرت ... از این همه اشک ... از این

همه ناله و فغان ... خسته ام ... آری ... خسته ام ... از دست خودم خسته ام از

دست این زندگی که برایم سیاه بختی آورده است خسته ام ...

از دست همه خسته ام...

از دست روزگار بی معرفت از دست  مردم بی معرفت ... ای خدایم دیگر از

زندگی سیرم ... از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدایم گوش کن صدایم ...

من خسته ام...

خدایا کمکم کن خیلی وقته تنهام



نظرات شما عزیزان:

مجیدم
ساعت22:37---28 بهمن 1393
✘ﺗــــﻨــــﻬﺎ ﺑﻮﺩﻡ.. ↙
ﭼــــــﻮﻥ ﮐــــﺴﯽ ﺭﻭ ﭘﯿـــــــــــﺪﺍ ﻧﮑـــــﺮﺩﻡ ﮐﻪ
ﺑـــــﺘﻮﻧﻢ ﺗــــﻨﻬﺎﯾﯿﻤــــﻮ ﺑﺎﻫـــــﺎﺵ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﻨﻢ...↘ ✘
ﺗـــــﻨـــــﻬﺎ ﺷﺪﻡ.. ↙
ﭼـــــﻮﻥ ﮐـــﺴﯽ ﮐــــﻪ ﺗــﻨـــﻬﺎﯾــــﯿﻮ ﺑﺎﻫـــﺎﺵ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﺩﻡ..
ﻧﺨﻮﺍﺳـــــــﺖ ﺑـــــــﺎﻭﺭﻡ ﮐــــﻨﻪ...↘
✘ﺗـــــﻨــــﻬﺎ ﻣــﯿــﻤﻮﻧـــــﻢ ...
↙ﭼــــــﻮﻥ ﺣﺴﺎﺳـــــﻢ
ﻭ ﺗـــﺤﻤـــﻞ ﯾــــﻪ ﻗﻀــــﺎﻭﺕ ﺩﯾـــــﮕﻪ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻣـــــ..↘
✔ﺗـــــﻨــــﻬﺎﯾــــﯽ ﻣﻦ..ﺗـــــــﺎﻭﺍﻥ..ﺳـــــــﺎ


ارش95
ساعت20:23---19 بهمن 1393
سلااااااااااااااااااام اجی ارزو...خسته نباشی..مطالبتقشنگ بود.

mehrzad
ساعت15:47---15 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد..اما او که بدرقه می کند خوب می داند...کاسه آب معجزه نمی کند...سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمن چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای

yaser
ساعت22:20---12 بهمن 1393
سلام وبت خیلی قشنگه خیلی عاشقانه است به من هم سر بزن مرسی خوشحالم میکنی.www.yaser1234@.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ❤ادامه مطلب❤

✿✿ جمعه 26 دی 1393برچسب:,

ساعت 23:47 توسط ✘آرزو✘: